Veel Gestelde Vragen

Veel Gestelde Vragen

  • Vraag? Je bent op de juiste plek!

    Op de meeste vragen vindt u het antwoord hieronder.

  • nog steeds hulp nodig?

    Bekijk onze service- en contactpagina's. Je vindt het hier .

Veel Gestelde Vragen

Kunt u mij een brochure sturen met al uw villa's?

Huren op Ibiza streeft ernaar zo milieuvriendelijk mogelijk te zijn, daarom is ons portfolio papierloos. Daarnaast vernieuwen wij voortdurend onze villacollectie, zodat de informatie die u online leest altijd zo actueel mogelijk is.

Waarom staan ​​uw villa's onder andere namen vermeld dan die op het huis?

Dit is naast een veiligheidsmaatregel ook bedoeld om de hoog gewaardeerde privacy van de eigenaren van elke villa te beschermen. Zodra u uw boeking bij White Ibiza Villas heeft bevestigd en betaald, zullen wij u de volledige eigendomsgegevens verstrekken, inclusief adres en routebeschrijving. Wij verzoeken u erop te vertrouwen dat de informatie in onze gids correct is in relatie tot het algemene gebied. Om privacy- en veiligheidsredenen delen we geen exacte GPS-gegevens op de site.

Hoe weet ik of een woning geschikt is voor mij?

Elk van de eigendommen in de Huren op Ibiza-portfolio is persoonlijk bezocht door een lid van ons personeel om er zeker van te zijn dat het voldoet aan de hoge normen van onze veeleisende klantenkring. Tegelijkertijd maken wij een grondige beoordeling van de villa om u van alle relevante informatie te voorzien die u moet weten en wij zijn van mening dat onze gedetailleerde beschrijvingen en fotografie deze zeker recht doen. Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, dankzij onze diepgaande kennis van elk pand - van binnen en van buiten - en laat ons u vertellen wat u moet weten.

Accepteert u huisdieren in uw accommodatie?

Het hangt af van de eigenaar van het pand. Kijk in de rubriek 'Huisdieren' in de statistiekenkolom van de villa van uw keuze of de eigenaar u toestaat uw harige vriend mee te nemen. In veel gevallen kunnen wij toestemming vragen zodra wij meer informatie hebben over het soort en aantal huisdieren dat u mee wilt nemen. Houd er rekening mee dat als een villa huisdiervriendelijk is, dit niet betekent dat deze huisdierbestendig of omheind is. Wij vragen u uw dieren te allen tijde onder toezicht en controle te houden, ze niet onbeheerd in de villa achter te laten en eventueel afval op een hygiënische manier weg te gooien... net zoals u dat thuis zou doen!

Zijn er kortingen beschikbaar als u vroeg of last-minute boekt?

Vanwege de grote vraag naar onze eigendommen worden onze tarieven aan het begin van het seizoen vastgesteld en zijn ze niet flexibel. Wij raden u aan om vroeg te boeken, zodat u de geselecteerde vakantiedata niet mist. Als u echter een last-minute uitje plant, neem dan rechtstreeks contact met ons op. Wij kunnen u mogelijk onderdak bieden, afhankelijk van de beschikbaarheid van onze accommodaties en goedkeuring van de eigenaren.

Waarom zijn er kosten verbonden aan het betalen met mijn creditcard?

Sorry – het is niet onze schuld! Deze kosten komen rechtstreeks van de creditcardmaatschappij - het zijn geen kosten die door Huren op Ibiza op uw rekening worden toegepast. Indien u deze kosten liever niet betaalt, kunt u uw borg, saldo en waarborgsom per bankoverschrijving voldoen.

Als ik mijn boeking annuleer en deze niet vol raakt, kan ik dan later opnieuw boeken?

Wanneer je opzegt is dit definitief; er is geen weg terug. Het pand zal vóór die data onmiddellijk weer te koop komen en de eigenaren zullen op de hoogte worden gesteld van uw beslissing. Als u besluit dat u opnieuw wilt boeken, moet u het boekingsproces opnieuw voltooien door contact op te nemen met een van onze teamleden.

Wij zijn een groep professionals. Moeten we echt de borg betalen?

Ja. De borg is verplicht voor al onze gasten, ongeacht leeftijd, achtergrond of beroep. We begrijpen dat er kleine breuken (gedefinieerd als schade, breuk of extra schoonmaak ter waarde van € 25) kunnen optreden en deze worden niet van uw borg afgetrokken. Wij verzoeken u echter om eventuele kleine breuken, zoals een bril, aan ons te melden, zodat wij deze voor de volgende gasten kunnen vervangen.

Waarom moet je zoveel persoonlijke informatie over onze groep weten?

Ten eerste is het een verzekerings- en gezondheids- en veiligheidsvereiste om ons in geval van nood te allen tijde te informeren over wie er in een van onze eigendommen verblijft. Daarnaast zijn Huren op Ibiza woningen van particuliere Ibiza bewoners en willen de eigenaren graag inzicht in de verdeling van uw gezelschap. Voor bepaalde accommodaties kunnen beperkingen gelden voor evenementen zoals vrijgezellenfeesten. Uw gedetailleerde informatie helpt ons ook de juiste accommodatie te vinden die bij uw groep past.

Mogen vrienden ons bezoeken in de villa?

Hiervoor is voorafgaande toestemming van de accommodatie-eigenaar vereist. Laat het ons weten, zodat we toestemming kunnen vragen aan gasten om u op het terrein te bezoeken. Extra gasten mogen niet overnachten tenzij we vooraf op de hoogte zijn gesteld van hun volledige gegevens als lid van uw gezelschap vanwege gezondheids-, veiligheids- en verzekeringsredenen. Dit is een niet-onderhandelbare clausule in uw contract met ons. Klanten wordt gevraagd een pand te verlaten als zij deze overeenkomst schenden.

Kunnen we onze aankomstdag wijzigen?

De meerderheid van de villa's binnen onze portefeuille – en in feite op Ibiza in het algemeen – zijn opgezet en beheerd voor verblijven van een week met een wisseling op zaterdag om het aantal boekingen voor de eigenaren te maximaliseren. Lastminuteboekingen kunnen enige flexibiliteit bieden met betrekking tot de dag van aankomst, naar goeddunken van de eigenaren.

Kunnen we korter dan zeven nachten blijven?

Voor de meeste van onze accommodaties geldt een minimum van zeven nachten, vooral in het hoogseizoen. Afhankelijk van de accommodatie van uw keuze en de tijd van het jaar, kunnen kortere verblijven op verzoek door de eigenaar worden goedgekeurd.

Kunnen we vroeg inchecken of laat uitchecken?

Onze in- en uitchecktijden zijn zo ingesteld dat ons team tussen de boekingen voldoende tijd heeft om de villa volgens de hoogste normen voor te bereiden op de komst van het volgende gezelschap. Deze tijden kunnen op verzoek worden aangepast aan uw aankomsttijd, afhankelijk van de beschikbaarheid van de accommodatie en het inzicht van de eigenaren. Vroeg inchecken of laat uitchecken moet vóór de datum worden aangevraagd en wordt van geval tot geval bekeken. Let op: er geldt een toeslag voor laat inchecken van € 50 voor aankomsten tussen 22.00 uur en 01.00 uur, en een toeslag voor laat inchecken van € 100 voor aankomst of vertrek tussen 01.00 uur en 07.00 uur.

Wat is inbegrepen in de villaopstelling?

Wij willen dat onze gasten bij hun villa aankomen en meteen in vakantiemodus komen. Elk van onze accommodaties wordt compleet geleverd met de volgende basisbenodigdheden om uw verblijf comfortabel te maken: beddengoed met mineraalwater, handdoeken, toiletpapier, schoonmaakmiddelen, thee, koffie, essentiële benodigdheden (zout, peper, olijfolie en suiker), vuilniszakken , vaatwastabletten en theedoeken. Bovendien ontvangt u een speciaal White Ibiza Villas welkomstpakket, waarmee u kennis kunt maken met de lokale delicatessen van Ibiza. Sommige accommodaties bieden extra artikelen aan, en als u wilt dat er vóór uw aankomst iets op voorraad is, neem dan contact op met een van onze teamleden om dit te regelen.

Wat zit er in het welkomstpakket?

Onze welkomstpakketten zijn ontworpen om u zich thuis te laten voelen en u kennis te laten maken met enkele van onze favoriete leveranciers van lokale producten en lekkernijen! U kunt een verscheidenheid aan luxe delicatessen verwachten, waaronder lokale wijn, Spaanse ham en kaas, biologische koffie, Ibiza-zeezout en zoete en hartige snacks. Naast het welkomstpakket is uw villa ook uitgerust met alle keukenbenodigdheden, zoals mineraalwater, thee, koffie, melk en suiker.

Waarom vraagt ​​u ons om feedback nadat we hebben uitgecheckt?

Omdat wij uw mening waarderen! Hoewel we ervan overtuigd zijn dat de villa's in ons portfolio van uitzonderlijk hoge standaard zijn, zullen uw eerlijke feedback en suggesties aan het einde van uw verblijf ons helpen om eigenaren te informeren over eventuele verbeteringen die nodig kunnen zijn, of over eventuele toevoegingen aan de villa's. maken het pand aangenamer voor onze gasten.